Cumartesi

Doğal Dudak Peelingi

Ev Yapımı Doğal Dudak Peelingi

Dudak çatlaklarına çok iyi gelen evde kolayca yapabileceğimiz doğal dudak bakım tarifi. Evdeki malzemelerimizle hazırlayabileceğimiz oldukça kolay bu dudak peelingi ölü deriyi arındırdığı gibi dudaklarınızı yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor :)



Öncelikle ihtiyacımız olan şeker, zeytinyağı,vazelin. Ben hafif renk vermesi için bir ruj da ekledim.

2 çay kaşığı şeker 1 çay kaşığı vazelin ve 3 4 damla kadar zeytinyağı ben ruj da ekledim biraz .Hepsini karıştırıyoruz. 


Bitmiş olan eski bir lipbalmınızı kutu olarak kullanabilirsiniz ben öyle yaptım çok kullanışlı oluyor :)

Uygulama öncesi gördüğünüz gibi kurumuş dudaklarım :((

Uygulamayı ben bimden aldığım 1 liraya çocuk diş fırçası ile yaptım sizede onu tavsiye ederim. Ama ellede rahatlıkla yapabilirsiniz. Ben kan dolaşımını hızlandırsın ve ölü derileri atmasına yardımcı olsun diye diş fırçası uyguladım :)

Haftada 1 ya da 2 kez uygulamanızı tavsiye ederim. Bu dudak peelingini ben başka bir tarifle de yapıyorum o da çok etkili. Onda malzememiz şeker tarçın bal zeytinyağı onlarıda yine aynı şekilde karışırıp uygulayabilirsiniz. Özellikle ben mat rujları çok kullandığımdan dudaklarım felaket kuruyordu bu peeling baya işe yaradı ruj sürdükten sonra dudaklarım daha canlı görünüyor:))

Sevgiyle kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...