Pazartesi

Doa Kozmetik Ve Doa Kimya Alışverişim

Merhaba :)

Bugün çok memnun kalarak yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim :)

Geçenlerde glikolik asit arayışına girmiştim cilt lekerim için ama baktığım ürünlerin geneli oldukça yüksek fiyatlıydı ben de bu siteyi keşfetttim oldukça uygun fiyata kaliteli ürünler satıyorlar. İnternetteki yorumlara göre güvenilir olduğuna karar verip küçük bir alışveriş yaptım :)

İlk olarak bu hindistan cevizi yağını aldım. Ben bu yağı genel olarak saçım için kullanıyorum çok hafif bir ürün olduğu için günlük olarak bile saç uçlarımın yumaşaması için kullanıyorum çok memnunum kokusu yok ürünün ve fiyatı 6 tl


İkinci olarak bu %10 glikolik asiti aldım. Bunu evde yüzeysel kimyasal peeling için aldım. Şimdilik kullanıyorum bakalım umarım lekelerimde açılma olur. Fiyatı da 12.50 tl idi.

Son olarak da bu kirpik bakım yağını aldım. İçerisinde hindistan cevizi yağı, e vitamini,hint yağı,Avitamini falan bulunuyormuş bende ayrı ayrı almak yerine bunu almak daha mantıklı geldi fiyatı 12.50 tl. Kullanalı çok olmadı ama gerçekten kirpiklerimi güçlendirdi yalnız tek kötü tarafı eğer gözünüze kaçarsa feci şekilde yakıyor. Ben kullanırken eyeliner fırçası ile az miktarda alıp kirpik diplerime sürüyorum bu şekilde uygularsanız göz içine kaçma olasılığı en aza iniyor. 

Üç ürünü de çok severek kullanıyorum ürünlerde elime 3 gün içinde ulaştı. Ürünler uygun fiyatıyla da çok hoşuma gitti. 

Herkese sevgiler :)

Son olarak ürünlere bakmak isteyenler için:

%10 glikolik asit için tık

Hindistan cevizi yağı için tık

Kirpik bakım yağı için tık


5 yorum:

  1. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan bebeğim:)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuz oldukça güzel ve dikkata değer yazılar barındırıyor.Emeğinize sağlık.Zaman ayırmak
    isterseniz yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Geri dönüş yaparsanız oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...