Perşembe

COLLAGEN BY WATSONS HYDRO BALANCE SERİSİ

Collagen Hydro Balance Serisi İnceleme

Merhabalar...:))

Bugünkü  konuğum sadece Watsons 'ın kendi markası olan kore yapımı Collagen hydro balance serisi :)

Collagen Hydro Balance Günlük Kremi Spf 20

İlk olarak benim günlük olarak kullandığım yüz kremiminden bahsedeceğim. Bunun gece için olanıda var ama benim o kadar param olmadığı için o sıralar alamadım :D

Böyle bir kutusu var

Açtığınız zaman gerçekten çok şık bir kutusu var. Kremin en çok sevdiğim özelliği güneş koruma faktörüne sahip olması 20 spf belki yaz aylarında biraz daha güneş kreminiyle desteklemek gerekiyor ama kışın kesinlikle tek başına kullanılabilir. Arkasında yazılan özelliklerine göre 3D Hydroconcept varmış bu da cilt tonu düzenleyici özelliğine sahip.Ayrıca içinde gözenek sıkılaştırıcı ve cilt yağı önleyici bulunuyormuş. Kısaca nem ve aydınlık veren bir seri.

Ben bu ürünü gerçekten çok severerek kullanıyorum ve şu an çok az kaldı 50 ml ama o kadar çabuk bitiyor ki gerçekten üzülüyorsunuz :( Özellikle sürdükten sonra cildinizde bir aydınlık veriyor . Yapısı çok çok hafif. Benim tek sevmediğim özelliği sürdükten sonra biraz daha nem ihtiyacınız oluyor. Fiyatı 40 tl civarlarındaydı ama ben %40 indirimle almıştım sizede onu tavsiye ederim eğer bu seriyi alacaksanız kesinlikle indirimi bekleyin :)

Watsons Collagen HYdro-Balance Göz Bakım Kremi 20 ml

 İkinci bahsedeceğim ürünüme geldik bu da bir göz kremi kutusu bu şekilde.

Ürünün arkasında ki özelliklere resme tıklayarak dikkatli inceleyebilirsiniz. Özelikleri arasında nemlendirme, aydınlatma ve ince kırışıklara iyi geldiği yazıyor. Açıkçası bu ürünü çok severek kullandığım söylenemez.  Ortalama bir göz kremi zaten benim için göz çevremi nemlendirsin yeter. Çünkü göz kremlerinin çoğu sadece nemlendirme vaadlerini yerine getiriyorlar deneyimlerimle bu onaylandı :D En sevdiğim özelliği ise 20 ml olması genelde diğer göz kremleri 15 ml ve çabuk bitiyor bu baya gideck gibi gözüktü :D Fiyatı da yine 40 tl civarlarında

Bu sıralar bu kore ürünlerine takmış durumdayım nemlendiricileri hiç fena değil.
Bir sonraki yazımı da kullandığım maskeler üzerine olacak şimdiklik kendinize iyi bakın canlarım :)))

Okumadıysanız :)

Scinic sparkling gözenek sıkılaştırıcı yazım için tık

Scinic süper aqua jel nemlendirici yazım için tık









  • collagen by watsons kullananlar
  • collagen by watsons kullananlar
  • collagen by watsons
  • collagen krem kullananlar
  • collagen watsons
  • collagen serisi
  • collagen krem
  • collegen hydro balance 
  • collegen hydro balance günlük nemlendirici 
  • collagen by watsons bb cream
  • collagen by watsons hydro balance kullananlar
  • collagen by watsons yorum
  • collagen by watsons bb krem kullananlar
  • collagen by watsons  fiyatı
  • watsons collagen aydınlatıcı









  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...