Salı

BeeBeauty Canlandırıcı Yüz Toniği

İnceleme BeeBeauty Canlandırıcı Yüz Toniği



Herkese Merhabalar💚💚💚💚

Bugün oldukça uygun fiyata gratislerde satılan beebeauty markasına ait canlandırıcı yüz toniğinden bahsedeceğim :)

BeeBeauty Canlandırıcı yüz toniği; Alkolsüz formülü ve temiz içeriği ile gönlümü kaptı diyebilirim. Pantenol ve Evitamini ile cildin doğal dengesini koruyup içeriğindeki alovera ve salatalık özleri ile ferah hissi yaşatmayı vaad ediyor.

Cildimizi temizlerken cildin ph düzeyini bozuyoruz aslında toniklerde cildimizin doğal dengesine tekrar kavuşmasına yol açıyor ayrıca gözeneklerin sıkılaşmasında da etkili olan tonik cilt bakımında benim vazgeçemediğim ürünlerden birisi.

Ben cildimi temizledikten sonra nemlendirici aşamasına geçmeden uyguluyorum diğer tonikler gibi cildimi aşırı yormuyor ve anında bir ferahlık hissi veriyor. Ama şunu söyleyebilirim ki eğer aşırı makyaj yapıyorsanız bu toniği sevmeme ihtimaliniz yüksek çünkü aşırı derece cildi temizleyen bir tonik değil kendisi. 

Tonik 200 ml şişede kesinlikle yüzümü yakmadı tahriş etmedi. Parfüm içersede ürünün içeriği oldukça temiz ve cildimde bıraktığı his sebebiyle severek kullandığım bir ürün oldu kendisi👱


Ürünün açıldıktan sonra 12 aylık bir kullanım ömrü var. Fiyatı 9.90 ama gratiste sürekli indirime giren bir ürün kendisi ben indirimde 5 lira gibi fiyata almıştım. Açıkçası bu fiyatta bir üründen bu performansı beklemiyordum beebeuty nun bu serisindeki temizleme jelinede de şans vermek istiyorum aşırı derece uygun fiyatlılar çünkü 👌

Sevgiyle kalın 💕💕💕

  • bee beauty tonik blog
  • bee beauty tonik fiyat
  • bee beauty tonik kullananlar
  • bee beauty yüz toniği kullananlar
  • beauty canlandırıcı yüz toniği
  • be beauty tonik
  • bee beauty aloveralı tonik


3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...