Çarşamba

Himalaya Peeling Etkili Scrub Ceviz Özlü

Himalaya Ceviz Özlü Peeling

Herkese Merhabalar :))

Benim çok severek kullandığım yves rocherın kayısılı peelingi bitince bende ününü çok duyduğum himalayanın ceviz özlü peelingini aldım. Bakalım gerçekten de dedikleri gibi bir ürün mü abartılmayı bu kadar hak ediyor mu ?

Öncelikle himalaya herbals sadece gratislerde satılan içeriği oldukça temiz bir marka ben daha önce bu markanın aloveralı temizliycisini kullanmıştım memnun kalmıştım ama nem özlü yıkama jelini hiç beğenmemiştim.

Ürünün içinde paraben ve sles içermiyor.


Ürünü kullandığımda cildimi tahriş etmedi. Uyguladıktan sonra gergin bir yüz yerine nemli bir cilt bırakıyor. Haftada 1 kez ben duş sonrası temiz cildime uyguluyorum özellikle burun ve alnıma sonra da bim in siyah nokta bantlarını uyguluyorum.


Ürün hakkında yorumlarıma geçecek olursak cildimde maalesef küçük küçük pütürcüklere sebep oldu özellikle burnumda. Siyah noktalarıma da çok bir etkisini göremedim açıkcası. Bilmiyorum ben daha önce yves rocherın peelingini kullandığımdan galiba bu baya alt seviye kaldı ondan. Ürün belkide çok abartıldığı için beklentimi yüksek tutduğumdan galiba böyle bir hüsran da yaşamış olabilirim. Ürünün beğeneni çok gratislerde sürekli stokları tükenen bir ürün. Fiyatına göre başarılı aslında ama ben de biraz pütürcükler çıkarttığı için sevemedim. Bir daha alacağımı sanmıyorum ben yine yves rocherın kayısılı peelingine döneceğim bu bitince 💕

Ürünün ben 12 ya da 13 liraya aldım yanlış hatırlamıyorsam ama sürekli indirime giriyorlar daha da uygun fiyata alabilirsiniz 👄











  • himalaya  ceviz özlü peeling blog
  • himalaya ceviz özlü peeling  kullananlar
  • himalaya ceviz özlü peeling yorum
  • himalaya gratis
  • himalaya peeling etkili scrub ceviz özlü
  • himalaya peeling etkili scrub ceviz özlü kullanalar
  • himalaya peeling etkili scrub ceviz özlü blog
  • himalaya peeling etkili scrub ceviz özlü fiyat
  • himalaya peeling etkili scrub ceviz özlü gratis

2 yorum:

  1. Merhabalar canımm. Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Seni de benim sayfama bekliyorumm.. :*
    Bu arada yazın için teşekkür ederim. Merak ettiğim bir üründü..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...