Çarşamba

Scinic Sparkling Pore Tonik Watsons

Merhaba💚💚

Biliyorsunuz watsons geçenlerde 12. yaş dönümü olduğu için birçok üründe indirim yaptı. Ben de daha önce scinic markasının nemlendiricisininden çok memnun kalmıştım bu yüzden hazır indirimdeyken toniğini aldım. Scinic markasına ait nemlendirici yazımı okumadıysanız  tık

Gördüğünüz gibi rengiyle şisesiyle sodayı anımsatıyor :) Bu ürünün aynı zamanda içilebildiğini duymuştum ama doğru mu bilmiyorum denemedim :D Ama scinic markasının içeriği çok temiz. Zaten markanın   trendlerini belirliyici 3 faktör var insan sağlığına yararlı , memnuniyet ve iletişim. Neyse ürün genel olarak gözenekleri sıkılaştırma vaadi veriyor. 


Tonik sizi sebum ve ölü deri hücrelerini temizleyerek cilde tazelenmiş bir his yaratmayı hedefliyor.

 Ürünün kapağı da bu şekilde ve ürünü kullanacağınız zaman asla tonik pamuğa fazla gelmiyor yani ürünün ziyan olma derdi yok. Ben cildimi temizledikten sonra uyguluyorum ve kullanımınında da dediği gibi masaj yaparak iyice yüzüme nufus etmesini sağlıyorum. Yüzünüzde yapış yapış bir his bırakmıyor güzel bir şekilde temizliyor ve bunu yaparken cildinizi kurutmuyor. Ben genel olarak ürünü sevdim uzun vaadede etkisini kesinlikle daha çok göreceğimi düşüyorum. Ürün bildiğiniz üzere watsonslarda satılıyor sitesinden bakmak isterseniz tık

Güncel fiyatı 44.90 tl ama ben %50 indirimdeyken aldım bence watsons bu güney kore markası scinicte bu tarz indirimleri çok yapmalı gerçekten bu fiyata kaliteli ürenler :)

8 yorum:

  1. tüh kaçırdım bunu daha önce kullanmış ve sevmiştim indirimde bakmak hiç aklıma gelmedi :-((

    YanıtlaSil
  2. Ürünün şişesi de çok tatlıymış.Ben ilk kez görüyorum bu markayı ,uzun zamandır watsons'a gitmediğim için sanırım.

    YanıtlaSil
  3. İlk kez görüyorum bende ürünü denemeliyim bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok güzelmiş gerçekten ilk kez görüüyorum bende :) blog keşif etkinliğinden geldim :) bende beklerim https://thecansuyildiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...