Pazar

Aliexpress Alışverişim 2 Saat,Kırtasiye,Cilt Bakımı

Merhaba❤

Bugün aliexpresten yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim. Diğer aliexpres alışverişimi okumadıysanız tık

İlk önce 2 saat aldım oldukça uygun fiyata :)

Biri gördüğünüz gibi çerçevesi büyük. Bunu çok beğendim. Kolda duruşu çok güzel.

 Bu saati 10 liraya yakın bir fiyata aldım. Bakmak isterseniz tık


Bunu da çok severek kullanıyorum çok zarif duruyor kolda.

Bu saatide 8 liraya almıştım bakmak isterseniz tık Bu iki saat 2 haftada çok hızlı bir şekilde elime ulaştı :))

Diğer aldığım bir ürün haftalık planlayıcı.



Çok kullanışlı küçük notlar almak için mükemmel bakmak isterseniz tık 3.50 tl ye aldım ama gelmesi 1 ay sürdü.



Son olarak da Bioaquanın yabanmersini hyaluronik asit beyazlatma nemlendiricisini aldım. Fiyatı 7.50 liraydı yaklaşık 3 haftada geldi. Çok hafif birin gün içinde severek kullandım diyebilirim. Bakmak isterseniz tık

Herkese Sevgiler❤

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...