Çarşamba

AliExpress Alışverişim

Aliexpress Alışverişim

Herkese Merhabalar :))

Aliexpress bildiğiniz üzere yurtdışından ucuza ürünler satan bir site :)Benim de gözüm kesinlikle makyaj fırçalarındaydı :)) Satın alırken satıcı ve yorumlara dikkat etmeniz gerekiyor çünkü yurtdışından geldiği için güvenir olmayan satıcı çok ve sipariş verdiğiniz halde ürün gelmeyebiliyor. Ama ben satıcının puanlarına ve Türkiye' ye ürün gelmiş yorumlara göre aldım.

İlk aldığım bu pembiş fırçalar :) 




Ürün güzel paketlenmişti. İlk açtığımda baya kötü kokuyordıu ama merak etmeyin yıkayınca kokusu gidiyor. Ürünün bende tek hayal kırıklığı boyutlarının çok küçük olması resimde gördüğünüz gibi bir elime ancak sığıyor. Fırçalardan genel anlamda memnun kaldı. 5 adet yüz fırçası ve 5 adet far fırçası bulunmakta. Söylemeden geçmim maalesef far fırçalarında biri çıktı hemen ama yapışıtıcı ile yapıştırdım bir sorunu yok fiyatına göre gerçekten güzel fırçalar. Ben 5 dolara aldım. Ama şu an indirimde sanırım 2 dolar gibi fiyata alabilirsiniz. 

Şöyle bizim türkiyede bulunan uygun fiyatlı eklips fırçaları ile karşılaştırcak olursak eklipsin fırçaları daha yumuşak ve kaliteli ama dediğim gibi bu fiyata 10 adet fırça almak imkansız o yüzden fiyatına göre güzel fırçalar ben memnun kaldım .

Birde gördüğünüz üzere başka bir mağazadan kaş jileti aldım. Kaşlarımı kalınlaştırmak için ama kesinlikle yüzüme uygulamıyorum çünkü kalınlaştırıyor kesinlikle. Kaş jileti de 9-10 gün gibi çok kısa sürede geldi.

Peki alışveriş yaparken nelere dikkat ederek garanti bir şekilde elimize ulaşmasını sağlayabiliriz=?

Ürünü https://tr.aliexpress.com/item/10-Pcs-Silver-Golden-Makeup-Brush-Set-Cosmetics-Foundation-Blending-Blush-Makeup-Tool-Powder-Eyeshadow-Cosmetic/32686894750.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.YJF12b bu mağazadan aldım. 



Alırken bu şekilde geribildirimlere bakıp türkiyeden geri dönüş yapanlara bakarsanız ürünün gelme olasığı çok yüksektir demektir.

Ve bu şekilde satıcının geri bildirimine bakarsanız genellikle bu şekilde elmas olanlar güvenilir satıcı anlamına geliyor. 

Evet bu iki özelliğe bakıp alışveriş yaparsanız bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.

Kaş jiletini de bu satıcıdan aldım.

https://tr.aliexpress.com/item/1Pcs-Tinkle-Eyebrow-Razor-Facial-Hair-Remover-Eyebrow-Trimmer-Sharp-Mini-Makeup-Knife-Shaper-Shaver-Blade/32678512813.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.YJF12b

Benim ilk yurtdışı alışverişim bu şekilde oldu. Ben çok memnun kaldım ucuza güzel ürünler alabiliyorsunuz:))

Yazım bu kadar sevgiyle kalın 💕💕



Aliexpress fırça alışverişi
Aliexpress alışveriş
Aliexpress' ten nasıl alışveriş yapılır?


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...