Cumartesi

Missha aloveralı maske

Missha Premium Aloe Sheet Mask (Aloveralı maske)



Herkese Merhabalar💚💚💚💚💚

Missha markası internet üzerinden satışı olan güney kore ait bir marka. En çok bb kremleri ile meşhur benim bildiğim. Geçenlerde internet üzerinden missha markasında bir alışveriş yaptım ve 2-3 ürün gösterdiler bunlardan alırsanız kargo bedevaya geliyordu bende bu ürünü seçtim. İndirimde fiyatı 8 liraydı. Normalde fiyatı  14 liraydı sanırım. 

Ürünün özünde alovera var ve kuru ve hassas ciltler için öneriliyor. Benim cildim kuru dehildi ama o dönemlerde neme ihtiyacım olduğu için aldım.

Ürünün kulllanımı cilt temizlenip toniklendikten sonra maskeyi yüzümüze yerleştirip 15 dakika bekletiyoruz. Ve kalanını yüzümüze yediriyoruz.

Benim beğendiğim özelliği hayvanlar üzerinde test yapmamısı. Sonuçları fena değildi. Ama bir daha alır mısın diye soracak olursanız alma. Çünkü ürün pahalı. Ve beyond ve watsons tencel markalarından daha çok memnun kaldım ve onların etkileri misshanın bu maskesinden çok daha iyiydi. Başka bir sebebim internet üzerinden biraz zahmetli kısacası bir daha almayacağım ürünler arasında kendisi.

Sevgiyle kalın💚💚💚💚💚💚

  • missha maske kullananlar 
  • missha alışveriş watsons
  • missha aloveralı maske kullananlar
  • missha aloveralı maske
  • missha kağıt maske 
  • kore maske
  • missha kağıt maskekore
  • güney kore maske
  • missha tek kullanımlık maske


  • Missha maske
    missha aloveralı maske
    güney kore maske

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...