Pazar

FLORMAR RUJ SERİSİ: SUPERMATTE 212 VİNTAGE PİNK

FLORMAR SUPERMATTE SERİSİNDEN  VİNTAGE PİNK RENGİ

Herkese Merhabalar :)) Bir süredir severek kullandığım bu ruju sizinlede paylaşmak istedim. Özellikle bu yaz aylarında makyaj çok ağır geliyor bana özellikle ama çok bakımsızda olmak görünmek istemediğim zaman sadece bir rimel ve bu ruj benim kurtarıcım oldu diyebilirim :))



Rengi çok tatlı bir şeftali- pembe :)) 



Dudakta duruşu çok doğal resme tıklayıp ayrıntılı bir şekilde rengini de görebilirsiniz. Gönül rahatlığıyla alıp kullanabileceğiniz bonus bir renk hem kışa hem yaza her mevsime uyan bir renk bence. Supermatte serisinde olmasına rağmen ben çok mat bulmadım açıkçası hani mat ruj diye alacaksanız başka ruj serilerine yönelmenizi tavsiye ederim. Dudağı çok az kurutuyor ama kalıcığı gerçekten iyi. Flormarın rujlarına ben zaten bayılıyorum sadece kokuları çok iyi değil bu serinin haberiniz olsun :))

Güncel fiyatları :21.90 tl





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...