Salı

NİVEA BESLEYİCİ BAL MASKESİ





Herkese Merhabalar 💜💜💜

Cilt maskeleri hakkında bilgi vermeye devam ediyoruz. Bugün bahsedeceğim cilt maskesi nivea markasına ait bal maskesi 😌



Bu maskenin vaat ettiği özellik cildi yoğun bir şekilde nemlendirme. Eğer cildiniz aşırı yağlı ise bu maskeyi kullanmanızı tavsiye etmem. Sivilce sorunu yaşayabilirsiniz. Maskenin içeriğinde bal özü ve  doğal badem yağı bulunmaktaymış


Maskede 2 adet ürün bulunmakta ortadan ayırarak birini kullanıp diğerini saklayabiliyorsunuz ayrıca bir maskede de çok ürün bulunmakta rahatlıkla 2 kişi kullanabilir bence. Bu maskenin kullanımına gelecek olursak ürünü çıkartıp yüzünüze uyguluyorsunuz yaklaşık 15 dakika bekleyip ben peçete yardımıyla ürünü yüzümden çıkarıp temizleme jeli ile temizliyorum. Çünkü aşırı bir yağ hissediyorum yüzümde. Haftada 1-2 kere uygulanması tavsiye ediliyormuş diğer maskelerde olduğu gibi.

Benim yorumlarıma gelecek olursam benim cildim karma ama bu maske cildimi aşırı yağlandırdı ve maskeyi uyguladıktan sonra gözle görülür hiçbir etkisini göremedim maalesef. Açıkçası bir daha alacağımı düşünmüyorum cildiniz aşırı kuru değilse sizede tavsiye etmiyorum ama diğer maskelerini kullanmadım onlar iyidir bilemem😕  kısacası  bu maskeyi görürseniz uzak durun fiyatı da bence pahalı 7 liraydı sanırım ama 2 kullanımlık maske olduğunu düşünürsek fiyatı normale düşüyor gibi😓

Yazım bu kadar kendinize iyi bakın sevgiler💕

etiketler
Bal maskesi
Nivea bal maskesi
Cilt bakımı
Maske tarifleri
bal maskesi tarifi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...