Pazartesi

ÜRÜN İNCELEME: WET N WİLD COMFORT ZONE FAR PALETİ

Herkese Merhabalar :))

Sürekli olarak gördüğüm fakat bir türlü lamadığım far paleti kendisi :)) Çünkü elimdeki far paletlerini bitiremediğim

yeni bir far paleti almak istemiyordum. Fakat o kadar çok övüldü ki bu palet ben de bir alıp denemek istedim.

Fakat bu seferde bu paleti ara ki bulasın resmen tükenmişti. Fakat geçenlerde indirim de bu paleti görünce tamam dedim sonunda buldum hemen kaptım :))



Açıkçası kullanmadan yorum yapmak istemedim. Yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum ve yorum yapmaya hazırım :))

Öncelikle palette gördüğünüz üzere 8 farklı birbirinden güzel ışıltılı farlar mevcut. Kullanma tarihi açıldıktan sonra 24 ay diye geçiyor. Fakat şahsen ben bu talimata uyacağımı düşünmüyorum bittiği yere kadar :D



Renkler görüldüğü gibi inanılmaz pigmentli fakat dökülme yapıyor.

Fiyatını düşünürsek piyasadaki çoğu farlara taş çıkartır. Beğenmediğim kusurlarına gelirsek bir kere ambalajı inanılmaz kötü öyle makyaj çantanıza ya da çantanıza atacaksanız dikkatli olmak gerekiyor benimkinin kapağı kırıldı maalesef :(( Bide farı sürüyorsunuz renkler güzel fakat bir süre sonra göz kapağınızda  sim sim duruyor ben o özelliğini sevmedim. Kusurlarına rağmen genel olarak ben bu paleti beğendim tavsiye de ederim size. Sırf renklerinin güzelliği için bile alınır. 

Ayrıca bu paletin renkleri mac farlarına muadil olarak gösteriliyor. fakat benim mac farım olmadığı için karşılaştırma yapamayacağım fakat araştırmalarıma göre hangi renk hangi mac farına muadil yazdım meraklılar bakabilir :))



                 Fiyatı indirimsiz 20 tl civarı ben indirimli 12 liraya falan almıştım:) 

                                      MUTLU GÜNLER HERKESE :))


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...