Perşembe

PASTEL PROFASHION EYE SHADOW İNCELEME

PASTEL PROFASHION EYE SHADOW İNCELEME


Herkese Merhabalar 💗💗

Bugün sizlere pastel kozmetiğin tekli farlarından 207 numaradan bahsedeceğim. Yine çok joker bir renk olduğunu düşünüyorum ister gündüz ister gece makyajlarında çok rahat kullanılacağını düşünüyorum. Özellikle ambalajı çok sağlam öyle kolay kolay kırılmayacak türden. Zaten pastelin sevdiğim özelliklerinden biri hem uygun fiyatlı hem de kaliteli ürünler üretiyorlar.




Pigmantasyon bakımından çok iyi. Hemen rengini veriyor göz kapaklarınızda gerçekten çok şık duruyor ve anında aydınlatma yapıyor. Rengi tam beyaz değil kesinlikle hafif krem renginde.


Rengini gölgede ve güneş ışığında çektim gerçekten göz de çok sim sim durmuyor. Güzel bir ışıltı veriyor. Ben belki aydınlatıcı olarak da güzel durur diye yüzümde de uyguladım fakat olmadı :( Arkadaşlarım bile farketti aydınlatıcını mı değiştirdin bu pek güzel durmuyor diye. Yani aydınlatıcı olarak kullanılabilecek bir ürün değil maalesef ama göz farı olarak gayet başarılı


Ürünün bir de alt katında küçük bir  aynası var. Ürün kısacası ömürlük baya içinde var öyle kolay kolay bitmeyecek türden :) Fiyatı 15.25 tl indirimde çok daha ucaza alabilirsiniz. Kısacası eğer bu renkte bir far arıyorsanız bir bakmanızı tavsiye ederim.


  • pastel profashion eye shadow 
  • pastel profashion eye shadow no 270
  • pastel profashion eye shadow  kullananlar
  • pastel profashion far
  • pastel profashion tekli far
  • pastel far
  • pastel kozmetik


  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...