Çarşamba

Sivilceli Ciltler İçin Günlük Bakım Rutinim (Yves Rocher Pure System)

Sivilceli Ciltler İçin Günlük Bakım Rutinim

Herkese Merhabalar :))

Uzun bir yazı ile karşınızdayım. Öncelikle benim cildim karma yani t bölgem(burun alın taraflarım) yağlı iken yanaklarım kuruya dönük ve kışın yüzüm daha kuruya meyilli olurken yazın nemden dolayı yağlıya dönük. Benim sivilcelerle derdim hiçbir zaman bitmedi. Hatırlıyorum ortaokulun sonlarına doğru bu illet başımda belirmeye başladı :(( Önceleri tek tük çıkan sivilcelerim lise sonlarına doğru özellikle alın bölgemde çok fazla çıkmaya başladı. Benim sivilcelerim içten ve ağrılı bir şekilde çıkıyor ve maalesef hiçbir şekilde sıkmama rağmen iz bırakıyorlar. Şu anda yüzümde çok az sivilce çıkıyor ama ve ben hala sinir oluyorum inanın üniversite son sınıfa gelip hala çıkması insanı sinir ediyor :( Sivilcelerimi bu kadar azalttığımı anlatacağım sizlere. Benim cildim sivilceye meyilli ve ben bunu böyle kabul ederek sürekli cildime bakım yapıyorum yani sivilcelerimi kontrol altında tutuyorum. Kontrolü kaybettiğimde maalesef tekrar çıkıyor :( O yüzden sizin cildiniz de böyle ise yediklerinize dikkat edin örneğin kahve içtiğinizde sivilceleriniz artıyorsa az tüketmeye çalışın. Böylece yediklerinize ve içtiklerinize dikkat ederseniz ve bakım rutininizi yapıp sabrederseniz bence mutlu sona ulaşacaksınız :) Eğer herşeye rağmen inatla sivilceleriniz çıkıyorsa doktora gidin çünkü belki içten kaynaklı bir sorununuz yüzünden bu durum başınıza geliyor olabilir.

Gelelim benim şu sıralar günlük olarak uyguladığım bakım rutinime :))

Yves Rocher Pure Sytem Akneli ve Siyah Noktalar İçin Günlük Temizleme Jeli


Ben bu ürünü yüzünde çok aktif sivilceleri olanlara önermiyorum dediğim gibi benim yüzümde ufak tefek çıktığı için ben rahat kullanabildim. Ürün gördüğünüz gibi içinde tanecikleri olan ve bir bakıma peeling yapabilen bir temizleyici. Ben alırken ürünün böyle bir yapıda olduğunu bilmediğim için aldım:( Ben yaptım size de gösteriyorum siz yapmayın arkadaşlar :) Yani sivilceli ciltler için böyle bir temizleyici yapıp içene peeling taneciklerini koymanın mantığı nedir ben çözemedim siz çözdüyseniz bana yazın :) Yani ürüne gelirsek gayet güzel temizliyor yüzümü hafif geriyor bu özelliğini pek sevmedim. Bu bitince yenisini almayı düşünmüyorum dediğim özelliklerinden dolayı :(

Akne Kızarıklarını Hafifleten Ve Cildi Matlaştıran Tonik



Bu tonik hayatımda gördüğüm en ilginç toniklerden birisi ürün biraz katımsı ama sevdim fena değil. Vaat ettiklerini tam olarak gerçekleştiriyor mu bilemedim tama ben ürünleri seri ile birlikte kullanıldığında etkisini daha çok göstereceğine inanlardanım o yüzden şimdilik seri ile birlikte kullanarak memnunum :)

Akneleri Ve Siyah Noktaları Yok Eden Matlaştırıcı Kusur Giderici Bakım Kremi



Aralarında gerçekten severek kullandığım ürünler arasında  biraz la roche posayın effaclar duo kremine benziyor yapısı çok hafif tam sivilceli ciltlere özel bence aknelerin kızarıklığını hafifleten bir ürün ben severek kullanıyorum bir daha alırım büyük ihtimal ama ürün çok az ben sabah akşam kullanıyorum ve çok çabuk azaldı :( Fiyatı:29.90 tl 

Yves Rocher Pure System Maske


Gerçekten çok güzel bir maske :) Hiçbirini almasam bile almaya devam edeceğim ürünler arasındadır kendisi siyah noktalrı çok güzel arındırıyor gerçekten. Ama şunu belirtmeliyim hassas ciltler uzak dursun çünkü maskeyi uyguladığınız an yüzünüz yanıyor arkadaşlar bende 10 saniye kadar bu hissi hissediyorum zaten kullanımında da en fazla 3 dakika yüzünüzde kalması öneriliyor. Kesinlikle banyodan sonra uygulayın daha çok etkisini görürsünüz.

Fiyatı:32.90 tl

Gelelim bana doktorumun sivilce izleri için ve aktif sivilce için verdiği ürünlere:)

Benim sivilcelerimin geçmelerinin başrolleri bunlardır.

Isotrexin Jel

Bunu akşam yatmadan uyguluyorum. Yüzünüzü baya kurutuyor çok etkili bir ilaç. En ağır sivilcemi düzenli kullanımda 3-4 günde geçiriyor. Ayrıca izlerimin olduğu yerede uyguluyorum biraz hafiflettiğini söyleyebilirim ama iz süreniz uzun ise arkadaşlar geçirtmiyor kesinlikle bunu doktorunuza sorun eğer önerirse almanızı tavsiye ederim.

Madecassol Merhem



Bunuda haftada 2  kez falan uyguluyorum. Bu ameliyat sonrası izler için önerilen bir ürün ben de doktor yazdığı için kullanıyorum açıkçası izlerime bir faydasını göremedim ama doktorum düzenli kullanmamı söylediği için kullanıyorum aşırı yoğun nemlendirici olarak bile kullanılabilir bence

Evet benim sivilceliye meyilli cildim için kullandığım ürünler bunlardı :)

Dediğim gibi eğer sivilceye meyilli cildiniz varsa doktorunuza gidin ve onun verdiği ilaçları düzenli kullanın. Ayrıca bunlara özel  temizleyiciler kullanmak da sivilcelerinizin geçmesini sağlayan adımlar. Umarım sivilcesiz ve siyah noktasız bir hayatınız olur :)) Sevgiyle kalın :))




-Yves rocher pure system kullananlar
-Yves rocher pure system yorum
--Yves rocher pure system  sivilce

-yves rocher pure system krem kullananlar

-yves rocher gözenekleri derinlemesine arındıran temizleme jeli
-yves rocher pure system tonik kullanımı
-yves rocher pure system maske
-yves rocher pure system tonik
-yves rocher pure system maske yorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...