Pazartesi

GOSH VOLUMATEUR WATERPROOF MASCARA



Herkese merhabalar :))

Bugün size bir süredir kullandığım goshın bu suya dayanıklı maskarasından bahsetmek istiyorum. Gosh bir danimarka markası ve hayvanlar üzerinde test yapmıyor sadece gratislerde satılıyor. Bu kısa bilgiden sonra asıl konumuza dönersek.

Gratise girdiğim zaman asıl niyetim goshın meşhur boombasticin rimelini almaktı. Ama vicdansızlar bir tane bile bırakmamışlar :(

Bende bu maskarayı görünce bir denemek istedim ama suya dayanıklı yazısını falan görmedim. Ürün kesinlikle sıvı değil. İlk kullandığımda kirpiklerime hiç bir uzatma hacim vermedi sanki maskara boş gibiydi. Yanlışlıkla tester mı aldım diye düşünmeye başladım. Dibine kadar maskarayı bulaştırdım. Evet baya bir uğraştıktan sonra kirpiklerimde hacim ve uzunluğu sağlayıp derin bir oh çektim. 

Maskara gördüğünüz gibi silikon yapıda ve kirpikleri tek tek ayırıyor. Hiçbir şekilde kirpiklerimi yapıştırmadı. Gerçekten suya dayanıklı mıydı peki ? Gözüm kapalı evet diyebilirim. O kadar dayanıklı ki ben önce bebek şampuanı ve üzerinden çift fazlı bir temizliyci geçmeme rağmen kirpiklerimden zor çıkarabildim. Yani günlük hayata uygun olduğunu düşünmüyorum eğer benim gibi maskarayı bol sürenlerdenseniz. Maskara güzel fakat dediğim gibi zor çıkması yüzünden ben bir daha alacağımı sanmıyorum.


2 yorum:

  1. temizlenmesi zor olan maskaraları bende pek sevmiyorum, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Sevdiğim tüm maskaralar zor çıkıyor:/ En üzüldüğüm kısım bu oluyor zaten az olan kirpiklerimi döküyor öyle olunca da :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...