Salı

Hask macademia oil Nemlendirici parlaklık yağı

MERHABALAR:-)



Bugünkü konuğum sadece gratis mağazalarında satılan hask adlı saç serumu: -)



Öncelikle benim saçlarım son dönemlerde iyice canlılığını kaybetmiş ve dökülmeye başlamıştı.Ben saç bakım yağı olarak pantenenin e vitaminli yağını kullanıyordum ve gayet de memnundum ama son dönemlerde bana yeterli gelmemeye başladı.Ben de bir arayış içine girdim.Gratislerde satılan bu ürünü görünce almaya karar verdim ve iyiki de almışım😘😘Şimdi ürünün fiyatı:9-10 liraydı galiba çok pahalı değil.
Ben bu ürünü banyodan sonra elime bir miktar alıyorum bu sizin saçınızın sıklığına gore değişir.ELİMDE biraz ısıttıktan sonra saç uçlarıma hatta ben bazen diplerine de değdiriyorum.Ve kokusu harikaa😌😌Daha sonra saçımı düzleştirip yine bir iki damla almaya çalışsam da ürün tüp şeklinde olduğu için biraz fazla dökülüyor😒😒Neyse işte saçıma sürüyorum böylece saçım inanılmaz parlak ve yumuşak oluyor.Kısacası ben faydasını gördüm ayrıca saçımın daha sağlıklı uzadığını hissediyorum. Şimdilik bu kadar bir daha ki yazımda görüşmek üzere 😘😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...