Pazartesi

L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil

L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil


























Ben bu yağı kullanalı 1 buçuk ay falan oluyor.Yorumlarımı yapmadan önce ürünü bir tanıyalım :))
Ürünün fiyatı  100 ml si 19.90 fakat ben bim den almıştım 9.90 tl size bu fiyat pahalı geliyorsa benim gibi indirimleri bekleyebilirsiniz :)Evet elseve mucizevi yağ bize ne vaadediyor ?Mükemmel tarama yıpranmaya karşı koruma duştan önce ve sonra bakım saça mükemmel bir parlaklık kazandırma gibi vaadleri var.Gelelim benim yorumlara tabiki de herşeyi böyle mükemmmel yapmıyor.
Fakat şunu söylemem gerekiyor ki muhteşem bir kokusu var.Saçınıza bakım yağı arıyorsanız tam size göre bir ürün ama öyle reklamdaki Fahriye Evcenin saçı gibi olmasını beklemeyin ki onun saçına neler uygulanmıştır kim bilir :))Ürün çok kullanışlılığı yönünden tam puan aldı benden :)Ama oyle saça çok bir parlaklık vermiyor.Hafif saç uçlarınıza uygularsanız yumuşatıyor.Eğer uygun fiyata bir saç bakım yağı arıyorsanız bir denemenizi tavsiye ederim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...