Perşembe

THE BALM JOVI ROCKSTAR FACE PALETTE

MERHABALAR,

Benim uzun bir süredir severek kullandığım the balm rockstar paletinden bahsetmek istiyorum sizlere.İçinde 12 çeşit far bir aydınlatıcı bir allık ve iki farklı ruj seçeneği var.Eğer ilk defa makyaj malzemesi almayı planlıyorsanız bence bu palet tam size göre çünkü tek bir palet tüm makyajınızı yapmış oluyorsunuz.Ben en çok aydınlatıcısını beğendim bu üründe şimdi ürünü birazcık da olsa tanırsak ;

Ürünün dışı böyle dışında koruyucu bir kalıp var kusura bakmayın ben çok sık kullandığım için biraz kirli :(

Ve gördüğünüz gibi kalp şeklinde bir de aynası var gerçekten ben ürünlere ayna konulmasına bayılıyorum :)
Farların içinde günlük kullanabiliceğiniz doğal renkler var bunun yanı sıra özel günlerde de çok rahat kullanabiliceğiniz işıltı farlar mevcut ben en çok metal-ica rengini çok seviyorum ayrıca göz kapağıma makyaj bazı olarak adagio yu kullanıyorum ve allegro rengiyle karıştırıp üzerine stroke ile eyeliner çekiyorum günlük makyajım için bu renkler çok uygun.
Gördüğünüz gibi iki ruj seçeneği var ve ben gül kurusu olan rengi bildiğiniz kazıdım günlük makyaj için çok sevdiğim bir renk kalıcılıkları da gayet iyi ama kullanma açısından pek sevmiyorum :(

Farların bir kısmını ve rujları uyguladım gerçekten ciltte duruşları çok güzel size tavsiyem rujları uygularken kesinlikle altına bir nemlendirici kullanmanız çünkü gün içinde kurutma yapabiliyor.Ürünün fiyatına gelirsek 69.90 tl idi ama ben yine %50 indirimden faydalanmıştım sadece gratiste satılıyor bu ürün.Şimdilik yazım bitti sorularınız varsa aşağıya yorum bırakmayı unutmayın sevgiyle kalın görüşmek üzere :)




6 yorum:

  1. Merhaba canım iadei ziyarete geldim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok kullanışlı bir palet. Benim de kalbimde her zaman yeri büyük.

    YanıtlaSil
  3. bende bu paleti severek kullanıyorum .... bende artık takipcinim bu arada :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...