Cuma

H&M Makyaj Süngeri :))

              H&M' in Pembiş Makyaj Süngeri


Herkese merhaba ! Bugünkü yazım bayram indiriminde almış olduğum ve severek kullandığım H&M'in bu pembiş makyaj süngeri üzerine olacak. Evet beyaz olanın ününü baya duymuştum. Maalesef ki hmde bir defa bile göremedim :( Bende bu pembe olanı görünce bir denemek istedim. İyiki de denemişim.

Fiyatı 6.99 tl. Ben iki kere kullandım. Yumuşacık olması yıkanınca çabucak şişmesi ve en önemlisi fazla ürün emmemesi en sevdiğim özelliklerinden. Ayrıca renginin tatlılığına bittim. Ama ilk yıkamadan sonra renginde solma olduğunu söyleyebilirim. 




                                                                             

Yıkamadan ve yıkadıktan sonraki hali böyle gayet güzel şişiyor.Likit ve krem fondotenleri yüzüme bu süngerle uyguladığım zaman başarılı bir şekilde yüzüme yedirerek sanki cilt rengim gibi durması hoşuma gitti. Ayrıca fiyatı da uygun gördüğünüz yerde kapın derim :)) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...