Pazar

DIADERMINE HIGH TOLERANCE YÜZ TEMİZLEME JELİ

Diadermine High Tolerance Yüz Temizleme Jeli (Hassas Ciltler İçin)

Herkese merhaba :) Dün watsonstan aldığım bu makyaj temizleme jelinden bahsetmek istiyorum. Normalde ben makyajımı bebek şampuanı ile temizliyorum. Gayet memnunum fakat yüzümde son zamanlarda kuruma baş gösterdi :( Yani düşünün göz kapağım bile kuruyordu o kadar nemlendirici sürmeme rağmen. Galiba hava değişimlerinden etkilendim. Bebek şampuanı da ben de ekstra bir kurutma yaptığını düşündüğüm için onu şimdilik bir kenara bırakıp yeni bir temizleme jeli arayışına girdim. Aradığım üründen beklentim hem yüzümü hem de göz makyajımı temizlemesi. Watsonsta da diadermine ürünlerinde %50 gibi bir indirim vardı. Ben de bu ürüne bir şans vermek istedim İndirimli Fiyatı : 8.75 Tl di sanırım 

Ürünün içeriğine şöyle bir bakarsak;

Gördüğünüz gibi üründe paraben, slikon, alkol içermiyor. Ayrıca içinde gül suyu var. Ürünün göz çevresinde de kullanılabileceği yazıyor. Uzun süre nemlendirme vaadediyor.

Gelelim ben bu ürünü nasıl kullanıyorum ? Öncelikle ben makyajımı suyun altında yumuşatıyorum. Daha bu jelden bir miktar alıp yüzüme uyguluyorum. Ürün kesinlikle köpürmüyor. Kokusu beni rahatsız etmedi hafif gül suyu kokuyor .

Yapısı da resimde gördüğünüz gibi daha sonra yüzümü havlu ile sildikten sonra bir pamuk yardımı ile tekrar yüzümü ve gözümü temizliyorum. Ürün tek başına yeterli değil bence üstünden ben mutlaka garnierin arındırıcı temizleme jelinden geçiyorum. Eğer çok ağır makyaj yapıyorsanız göz makyajınızda yeterli kalmayabilir. Ama ben şimdilik memnunum bu üründen. Bana yeterli oluyor.

Sevgiyle kalınn :)) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...