Çarşamba

Watsons Fruity Yüz Maskesi Camu Camu (Whitening&Mouisturising)

Merhaba👋👋

Bu yeni yazımda kullanmayı çok sevdiğim tekli maskeleri incelemeye ve anlatmaya devam edeceğim. Haftada 1 kez tekli maske kullanmanızı tavsiye ederim hem böylece kendimizi şımartmış hem de cildimize yararlı bir şeyler yapmış oluyoruz :)



Gelelim watsonstan aldığım bu tekli maskeye. Bu maske çevresel etkenlerden cildiniz korumayı ve cilt tonunuzu düzenlemeyi vaat ediyor. İçeriğinde  kamu kamu meyvesi  bulunuyormuş bu B3 vitaminice zengin bir meyve.

Menşei ülkesi Güney Kore. Bu tekli maske sadece watsonlarda bulunuyor. Üzerinde haftada 2-3 kez uygulanması gerektiğini söylüyor. Açıkçası tek kullanımlık maskeleri ben 1 kez kullanmıyorum gerçekten içinde çok sıvı ürün var bir kez kullanmak israf gibi geliyor. Ben maskeyi uyguladıktan sonra bir zımba ile ağız kısmını iyice kapatıyorum ve 2. defa da uyguluyorum. Sizede onu tavsiye ederim.

Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma gerçekten severek kullandım yüzümü hiç iş etmedi. Kullandıktan sonraki etkileri güzeldi en azından 1 gün yüzümü  hisstettim sonra tabikide kayboldu. Tabi bu maskeler tekrarlı kullanım gerektiyor etkilerini görebilmek için ama tek kullanımda benim cildimde yarattığı hissi sevdim. Watsonslarda tek kullanımlık maskeler çoğu kez indirime giriyor. 3 lira gibi bir fiyata alabalirsiniz. İndirimsiz fiyatı sanırım 4-5 lira indirimde bence bu ürünü yedekliyebilirsiniz:)





Watsons tekli maske

Watsons Fruity Yüz Maskesi 

Watsons kore maskeleri

Watsons kağıt maske




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...